Informacja dla klienta
DLA NASZYCH KLIENTÓW:
- ustalamy cenę ofertową nieruchomości
- pomagamy skompletować niezbędne dokumenty;
- wykonujemy opis nieruchomości, zdjęcia, mapki, rozkłady pomieszczeń;
- ofertę wprowadzany na naszą stronę internetową, przekazujemy ją do lokalnych biur nieruchomości;
- umieszczamy oferty w gablotach reklamowych;
- reklamujemy oferty na łamach prasy lokalnej i ogólnopolskiej wg uznania Pośrednika;
- umieszczamy ofertę na wielu portalach internetowych,
- przygotowujemy własną ulotkę z wybranymi ofertami;
- umieszczamy na nieruchomości transparenty reklamowe (tablice, banery) informujące o sprzedaży/wynajmie;
- prowadzimy opis realizacji oferty dla Właściciela nieruchomości;
- pokazujemy nieruchomość Zainteresowanym;
- przekazujemy Właścicielowi oświadczenia woli nabycia;
- organizujemy spotkania Stron i uczestniczymy w negocjacjach warunków transakcji ;
- sprawdzamy na życzenie zdolność kredytową kontrahenta;
- przygotowujemy protokół przekazania nieruchomości;
- towarzyszymy Stronom transakcji na akcie notarialnym.
INFORMACJE DLA SPRZEDAJĄCEGO
W celu zgłoszenie nieruchomości do sprzedaży należy przedłożyć w naszym biurze następujące dokumenty w zależności od typu nieruchomości:
- akt notarialny nabycia
- aktualny odpis Księgi Wieczystej/nr KW
- wypis z ewidencji gruntów z wyrysem /mapka geodezyjna z zaznaczonymi granicami działki/
- zaświadczenie o aktualnych opłatach
- zaświadczenie o nie zaleganiu w należnościach podatkowych
- zaświadczenie o przeznaczeniu nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego
USŁUGA POŚREDNICTWA W OBROCIE NIERUCHOMOŚCIAMI TO DZIAŁALNOŚĆ ZAWODOWA I ZAROBKOWA.
Przyjmujemy nieruchomości do sprzedaży na czas określony na warunkach uzgodnionych w umowie.
Umowę o pośrednictwo podpisujemy bezpłatnie.
WYNAGRODZENIE za usługę pośrednictwa jest ustalane INDYWIDUALNIE i wpisywane w umowę pośrednictwa kwotowo lub procentowo oraz zależy od stopnia trudności w sprzedaży oferty oraz zakresu ustalonych czynności pośrednictwa.
INFORMACJE DLA KUPUJĄCEGO
Jeżeli dokonali Państwo wyboru nieruchomości z naszej strony ważne jest zgłoszenie tego faktu do firmy.
Zapraszamy do biura w godzinach od 9 do 16 lub w umówionym terminie.
Zgłoszenie zainteresowania ofertą można dokonać pod ofertą lub na adres email biura: biuro@notus.slupsk.pl.
Odzwonimy lub odpiszemy!
Propozycję nabycia zakupu wybranej nieruchomości przyjmujemy na piśmie po jej obejrzeniu .
Zaproponowane przez Państwa warunki są przedstawione właścicielowi nieruchomości, który pisemnie potwierdza ich przyjęcie i zaprasza do rozmów dot. ceny transakcyjnej.
'OFERTA ZABLOKOWANA' - zaakceptowano warunki transakcji a kupujący wpłacił zaliczkę blokującą ofertę.
'SPRZEDANE' - zawarto umowę kupna-sprzedaży w formie aktu notarialnego wraz z wpłatą na rzecz sprzedającego.
PRACUJEMY DLA TYCH KLIENTÓW, KTÓRZY NAS WYBRALI.